Sayfalar

18 Aralık 2012 Salı

evren sana diyorum

Yılın son günleri insan bu kadar yoğun çalışmamalı.

Alışverişe, yiyip, içip keyif yapmaya vakit kalmalı.
Çocuklarla hovardalık yapmaya, bir Cuma kafa tatili yapmaya, eş dostla buluşmaya vakit olmalı.

Eyyy evren sana diyorum. Bari izin ver hastalığımı yatakta geçireyim!
Her gün türlü dopinglerle, soğuk buharlarla ayakta kalmaya çalışa çalışa vücut da kafayı yedi, bağışıklık sistemi de.
Bak yine telefonlar aynı anda çalıyo!
Öhhhööh öhhöö!....... frrrrkk!

Bugünlerde buna bayılıyorum:

6 yorum:

Gulcin dedi ki...

gecmis olsun OIP.
cani gonulden sana katiliyorum, evren sesimizi duy!

Sittirella dedi ki...

Geçmiş olsun OİP'im :/ Şimdi ben orda olsam sana mis gibim bi' çorba yapardım.
Nane limon kaynatır, minnak dönere bakardım sen uyuyasın-dinlenesin diye :)
Hemencecik iyileş e mi?
Sarılırım.

mikla dedi ki...

hadi kosusturma bir derece ama insan yatmadan dinlenemez ki :( en kisa zamanda bol dinlenmeli, sonrasinda da cocuklarla keyif catmali gunler diliyorum senin icin ;)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Aynen katılıyorum nasıl yoğun bir ay bu aralık. Dinelenmeden çalışıyorum. Oysa bol bol hayal kurmalı yeni yıla ait.
Şimdiden mutlu yıllar

Yemekbahane dedi ki...

geçmiş olsun.oip. evet evet evet diyorum.. eve gitmek istiyorum, geri dönmeden .. bu ne ya, yılbaşı yılsonu burada geçmiyor.. kara laptop klavyesi seni sevmiyorum, senin excelini de wordunu de kendi emellerime alet edemedikten sonra neyliyim bilgisayar denilen icadı..
ben mutfağıma gidip pişirsem hep pişirsem ve de pişirsem

kampet dedi ki...

sanırım herkes aynı fikirde evren sesimizi duyyyyy :D