Sayfalar

28 Haziran 2012 Perşembe

Latife Tunç'un yeni web sitesi için çizdim


Pek çoğunuzun yakından tanıdığı, fotoğraf sanatçısı, doğum, evlilik, nişan, kutlama gibi özel günleri ölümsüzleştiren sevgili dostum Latife Tunç, web sitesini ve logosunu yeniledi.

Bu yeni çalışmada, Latife için keyifle çizdiğim, kendisini anlatan suluboya illüstrasyonlar da yer alıyor. Latife'nin birbirinden güzen fotoğrafları ve OİP çizimleri için tıklayın.

Yine, Yeni, Yepyeni diyen Latifem. Çizimler sana şans getirsin :)

27 Haziran 2012 Çarşamba

Fıstığımız bol olsun #fistikgibioldu


Antep fıstığını sevmeyeniniz var mı bilmem? Avuç avuç ya da tatlıda, çikolatada ve hatta kebapta bile yemeğe doyamadığımız Antep fıstığı, meğer pek zor yetişen, zor büyüyen, korunması gereken nadide bir ağaçmış.

Bu bilgiyi, Nestle ve Tema Vakfı’nın ortak yürüttüğü bir sosyal sorumluluk kampanyası kanalıyla öğrendim.

Gaziantep, Şanlıurfa ve Adıyaman’da 100 bin fıstık yetiştiricisinin yaşam seviyesini yükseltip hem ekonomik hem de sosyal hayata katkı sağlamayı amaçlayan Nestle Damak, Tema Vakfı’yla birlikte‘Fıstığımız Bol Olsun’ isimli bir sosyal sorumluluk projesi başlatmış. Ve bunun için dünyanın en büyük sanal ağacıkurulmuş. Ağaç sanal olunca, büyütmek için tabi ki Facebook ya da Twitter iletileriyle sulanması gerekiyor.

Kampanya sonucunda, Nestle'nin bölgeye yapacağı 1,5 milyon TL'lık kırsal kalkınma desteği ile fıstık üretiminin 5 kat artırılması hedefleniyor.

Projeye destek verip, sanal ağacı büyütmek için Fıstığımız Bol Olsun Facebook sayfasını beğenip, önünüzde açılan kutucuğa #fistikgibioldu etiketli bir mesaj girmek gerekiyor. Bunun yaptığınızda, fotoğrafınız ağaç üzerine ekleniyor. Yani bir tıkla “fıstık” oluveriyorsunuz J

Aynı hashtag’i (#fistikgibioldu) kullanarak, Twitter’daki etiketin büyümesini de sağlayabilirsiniz.

Fıstık Gibi Oldu Facebook sayfası için: http://www.facebook.com/fistigimizbololsun

Fıstık Gibi Oldu internet sitesi için: http://www.fistigimizbololsun.com

25 Haziran 2012 Pazartesi

Kidomundo'dayız


Duydunuz mu bilmem? Çocuk, Yaşam & Stil üzerine Kidomundo adında yeni bir web sitesi var.   
Çocuklarla ilgili markaların hizmet ve yeniliklerini, haberlerini görsel ağırlıklı olarak
yayınlıyor www.kidomundo.com.

Sitenin yayıncısı Pemra Uğural, blogumu ve kutukafa'mın maceralarını çok sevmiş ve sitede bizimle ilgili bir haber yapmış. Onun için çizdiğim ilüstrasyon ve kendimi anlattığım kısa bir bölüm eşliğinde, balkın bakalım OİP için neler demiş?
Sevgili Pemra Ugural'a çok teşekkür ediyorum güzel yorumları için :))

19 Haziran 2012 Salı

Kadınlar Abartır

Tamam anladık kadınlar küllüyen abartır da, kozmetik, estetik sektörü bu kadar mı dur durak bilmez?

Ey Allahım, tey Allam, fesupanallah ve de illallah! Doktor bu ney?

Ağlamak istiyorum sayın okur...

Güzellik fetişleri, estetik cüceleri, kadınlık sömürgenleri... Hepinizi bir mekiğe bindirip, kara deliklerin en dipsizinden, evrenin dönülmez bir köşesine fırlatıcam...

Ba! ba! Mucizevi bir şekilde güzelleştiriyormuş üstelik!?

Yalanını yiyim !


Tipe bak... "Ben ne tür bir salaklık yapıyorum lan?" der gibi bakmıyor mu? :))

Sözün bittiği yer tam da burası abicim....

An itibariyle, bu salaklıklara bakmaktan beyin ölümüm gerçekleştiği için bir süreliğine hizmet dışıyım. Siz de yatıp dinlenin bence....

8 Haziran 2012 Cuma

Yüzyılın uykusu


Size de olur mu bilmem?
Yılda bir, bilemedin iki kez kış uykusuna yatarım ben.

Hiç bir kuvvet beni alıkoyamaz o uykudan. En az 12 saat süren dev bir uykudur o. Yüzyıllardır uyumamış gibi, yarı ölmüş gibi, dünya yarılsa uyanmazmışım gibi sefil ve depderin bir uyku.

Dün akşam sofrada son çatalı ağzıma koyarken kapanmaya başladı gözlerim. Kahve içtim kar etmedi. Tek kelimeyle
DEV-RİL-DİM!

Sabah, bir cillop, bir kemiksiz löp et, bir baklavalık yufka yumuşaklığında uyanmış olmamdan anladığım üzere, sanırım biraz zorlamış ve yormuşum kendimi.

Dün akşamki Madonna konserine gidenlerin fotoğraflarına, gazete haberlerine falan bakıyorum da, iyi ki diyorum "bilet alamamışım". Konserde uyuyakalarak, "yüzyılın ahmağı" olabilirmişim az daha:))

5 Haziran 2012 Salı

Tutmayın beni

Büyük lokma ye, büyük laf konuşma demişler.

"Asla almam" dediğim tabletin peşinde bu kadar koşacağımı bileydim, vallahi de tillahi de demezdim o lafı. Ama dijital dünyaya iş yapınca, kaçınılmazmış meğersem bu tablet işi. Hayır o değil de lanetlenmiş gibi, bana bulaşan herkes de bi ton koşturdu, o çok acayip.

Neyse efenim, uzun çabalar ve atraksiyonların ardından, Wacom Cintiq isimli bu cillop, dün akşam itibariyle elime ulaştı.

Bisiklet alınmış çocuk gibi, havalara uçmuş bir halde hemen kutusunu açıp kurdum merakla. Sadece o kadar mı? Akşam yemeğinde çabuk doydum, oğlanı hızlı uyuttum, sofrayı falan toplamadan oturdum başına. Uykum da gelmedi (!) ha, yatağa 02:00'de gittim zorla.

Bugün ise aklım hep onda. Hani diyorum, izin falan mı alsam acaba bir kaç gün? :))


Tabletimi almak için elin Amerikasında telef olan, bi de yetmezmiş gibi yüklenip taşıyan Sevgili Deniz ve Atılım'a ne kadar teşekkür etsem az. Pssst... bundan güzel bi app yaparız ki biz ;))


Nihan Sarı Etsy Dükkanı

Nihan'ın harika işlerini artık Etsy'den satın alabiliyoruz. Ben kendime bunu beğendim. Diğer ilüstrasyonlara göz atmak için tıklayın. (Nihan kıyında, yamacında bana da bi yer baksana :))