Sayfalar

14 Ocak 2013 Pazartesi

40!


 
hem şaşkın hem mutluyum. ayol ben ne ara kırk oldum?!

31 yorum:

KİTAPLIK KURDU dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Leylak Dalı dedi ki...

Farkına varılmaması en güzeli, boşver. Daha 40+ yılların hep olmadık işler peşinde geçsin Oip'cim, sağlık ve huzurla...
(Yukarıdaki silinen yorum da bana aitti, diğer blogun hesabıyla yazmışım da karışmasın dedim :)

bveç dedi ki...

Nice mutlu mesut renkli çizimli yaşlara OIP!!!! Hiç göstermiyorsun, çaktırma bence :)

Mr.E dedi ki...

Daha nice "güzelliğinden dolayı nasıl geçtiğini anlamadığın" 40 senelere :)

Cigdem dedi ki...

nice mutlu ve saglikli yaslara OIP, en güzel yaslar diyollar:).

BlogVintage Duygular dedi ki...

Nice sağlıklı, musmutlu güzel yıllara.. Esas güzellikler şimdi çıksın yoluna..

Sittirella dedi ki...

Sana, hiper-süper mutlu, yüreğinin huphuzurlu olacağı, mutteşem! bi' yeni yaş diliyorum canım benim :)

(ama kendime de yüs puan veriyorum müsaaaaaadenle OİP'im, en birinci benim!) :)))

İyi ki varsın, iyi ki doğmuşsun da benim 'canım dostum' olmuşsun :)

Neslihan Çagli dedi ki...

nice güzel yaşlara

Berna Hamarat Kaya dedi ki...

Nice nice senelere, olmadık falan ama çok güzel işler peşinde geçmiş yıllar =) İyi ki doğmuşsun =)

Benden Bizden dedi ki...

Mutlu musmutlu yıllar Oipcim! Dilerim her yaşın öncekilerden daha da güzel geçer. Çizimine bayıldım, bundan güzel anlatılamazdı! Sevgiler :)

Fulya dedi ki...

İyiki doğmuşsun oyip.. 2. kırkında da blog yazaıp haber vermeni ve görmeyi umarım... Sevgiler

Bahar dedi ki...

Nice mutlu yıllar dilerim.

Tankut Yıldız dedi ki...

40 kere maşallah o zaman, mutlu yıllar! =)

kara kitap dedi ki...

nice sağlıklı mutlu yaşlara oipim. keşke herkes senin gibi olmadık işler peşinde koşsa, eminim dünya daha yaşanılır bir yer haline gelirdi. hani bence sen dah 30'lu yılların başındasın bu arada.

Evren dedi ki...

Heeey, iyi ki dogdun OIP! Nice mutlu yillara! Seninle yaslanmak cok guzel olacak :)

OiP dedi ki...

Nurşencim, sağlıkla olsun daha da bişi istemem :)) çok teşekkürler
Sevgiler

Bveç
Gerçekte de göstermiyorum ha ;) sevgiler

Mr E
Çok güzel bir temenni teşekkürler :))

Çiğdem
Hep öyle der onlar :)) nabalım inanmaktan başka şansım yok :)) teşekkürler

Vintage Duygular
Hiç eksilmesin hayatımızdan inşallah, teşekkürler:))

Sittirelyam
Ya nasıl da unutmadın hayret vallahi :)) ben çok beceriksizim o konuda:/ vallahi yıldızlı yüz sana :)) teşekkürler canım dostum :))

Neslihan
Çook teşekkürler :))

Bernacım
Çok teşekkürler ve çooook sevgiler :))

Benden bizden
Ayaküstü yaptım ama ben de sevdim valla :)) çok teşekkürler canım benim :))

OiP dedi ki...

Fulya
Yazıyor olursam okuyor olmanı diliyorum ben de :)) hahha teşekkürler :))

Bahar ve Tankut
Çok teşekkürler :))

Kara kitap
ay ne tatlı yazmışsın canım benim:)) 30 bile değilim belki ;))

Evren
İnşallah o günleri de görürüz hep birlikte, sevgiler :))

B. dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun oyipciim :)

derin dedi ki...

Allah bir 40 daha nasip etsin, sevgiler...

Gamlı Baykuş dedi ki...

Oip'cim, mutlu yaşlar. İnsanların en güzel yaşı 4o'lılarmış, öyle diyor bilenler. Musmutlu, bol kahkahalı güzel kırklar dilerim. Belki bu kırkların içinde tanışırız da, kimbilir!
Sevgiler...

zeynep dedi ki...

Nice mutlu yaşlara , sağlıkla, mutlulukla ve bol bol kağıt,kalem ve yeni fikirlerle girmeniz dileğiyle.. :)

Mabel Pixi dedi ki...

iyi ki doğduğunuz iyi ki çizimlerinizi bizimle paylaştınız :)) nice güzel güzel güzel senelere inşallah tüm sevdiklerinizle

Cincüce dedi ki...

Ay ne güzel. 40 yaş güzeldir yav. Nice yaşlara OİP.
Önünde uzanan yıllar bol kahkahayla ve güpgüzel anılarla geçsin.
Bu arada resim süper. Kırmızı kalem ayrıntısına bayıldım. :)

Sevgiler,
Banu

Ozgur dedi ki...

hayatta inanmam:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Nice Nice yıllara. Yaklaşık 1 ay önce 40 oldum ben de, bayıldım 40 çizimine

Proje Çantası dedi ki...

Kutlarım. Ben de altı aydır kutluyorum. Farkındalık yaratan bir rakam, benden söylemesi :))

OiP dedi ki...

B., Derin, Zeynep, Mabel
:) çok teşekkürler

Proje Çantası
biraz farkındalık iyi gelecek bana :))

Çocukla Çocuk,
E o zaman kutlarım çok :))

Özgür,
vallahi ben de :))

OiP dedi ki...

Banu,
yaşayıp da sevilmeyen yaş ver mı? :)) güzel dileklerin için çok teşekkürler, sevgiler

Gulcin dedi ki...

Nice guzel yaslara OIP! Tadina vara vara gececek bir yas olsun :)
Cizime bayildim! Her ayrintisina her kosesine harika eline saglik :)

Tannesi Tanne Tanne Güzellik dedi ki...

Gecikmeli yazıyorum ama nice nice mutlu yaşlara OİP! :) İyi ki doğdun, senin minnakların ve Kutukafa'nın annesi oldun! <3

OiP dedi ki...

Tannesi,
çook teşekkürler,sevgiler :))