Sayfalar

24 Ocak 2013 Perşembe

İyi haber

  • Kış günü ne denizi di mi? yazın çizip unuttuğum birşey bu, bulunca hoşuma gitti, ondan sebep burada.
  • Bu 2013 ne şerefsiz çıktı değil mi? 13'ün uğursuzluğu gerçek mi yoksa? Maya'lar boşuna kıllanmamış, bi bildikleri varmış adamların. Vallahi daha Ocak bitmedi, olan bitene bak. Allah hayır etsin sonumuzu.
  • Baktım da çocuklarla ilgili yazmaz olmuşum. Çocuk öven bloglar buna sebep. Soğudum çocuklu posttan. Ama not etmek lazım ara ara. Geçmiş yazılar, fotoğraflar mest ediyor beni.
  • Geçmiş diyince, eski yazıp çizdiklerini okumak ne tuhaf. Bazı konularda ne kadar değişmiş düşüncelerim şimdi bakınca. Neşem azalmış sonra. Normal tabi. İçimden bir şey koptu yeri dolmayan. Eski sen olmuyorsun çok sevdiğin birini kaybettiğin zaman....
  • Blog yazmaya başladığımdan bu yana 7 yıl geçmiş neredeyse. 33'tüm 40 oldum. O değil de gözüküp etmeden yaşlanıp gidicem ona yanarım :))
  • Eeee kadın her yerde kadın şekerim. Gizemli de olsan, nickli de olsan güzellik takıntısı var serde.
  • Ama iyi bir haberim var. Woman's Health'de yazan bir makaleye göre şimdinin 40 yaş insanı, eskinin 30'u ile aynı görünümdeymiş. (yani doğan görünümlü şahin) bu avuntu bi süre idare eder beni, sizi bilmem.
  • Ammaaannnnn! yaşlanalım valla itirazım yok. Sağlıklı olalım, sevdiklerimiz çevremizde olsun yeter. (kaçacak yeri kalmamış)
  • Anneciğimle birlikteyiz bu aralar. Yaşlılıkla ilgili gözlemlerim öyle çok öyle çok ki. Hayatı anlamak, ömrün sonunu anlamakla mümkün sanıyorum. (fazla anlamak da iyi değil gerçi ya....) "Bir post yazıcam bununla ilgili" diyeceğim yalan olacak. Yazmak çok zor geliyor. Söz vermeyeyim de niyet edeyim yazmaya.
  • Kalın sağlıcakla (TRT spikeri misin mübarek)

11 yorum:

kara kitap dedi ki...

ne güzel yazmışsın. özlüyorum yazdıklarını.kutukafayı da özlüyoruz. ara ara oğlum anne oipi açsana diyor açıyoruz blogu eski çizimleri okuyup okuyup gülüyoruz.kutu kafanın yeni maceralarını özledik.çocuklarla ilgili fotoromanları da özledim. bloglar pek bir öksüz kaldı.

Gulcin dedi ki...

yeni yazi gorunce oyle seviniyorum ki OIP. O defter kagitlarina cizdigin yeni kutu kafalari da goruruz umarim. Ama seni cok iyi anliyorum yerden goge haklisin bir yandan. O son bahsettigin postu da merakla bekliyorum. Yurt disinda yasayinca belirli araliklarla goruyorum ailemi ve her gordugimde degisimle beynimden vurulmus gibi oluyorum desen. sen beni anlarsin sanirim.
sen de kal saglicakla

anne kaleminden dedi ki...

göster bize kendini :)))

zeynep dedi ki...

çoook beğeniyorum tarzınızı, içim açılıyor etsy'deki dükkanınıza her baktığımda :)
sevgiler

Tuppence Beresford dedi ki...

Hayraninizim Oyyip Hanim. Daha cok yazin, hep yazin. Blogu boslamayin. (diyene bak.)

Benden Bizden dedi ki...

Seviyorum seni oip, ötesi yok :)

Sittirella dedi ki...

Hem güldürdün, hem hüzünlendirdin.
Yapma bunu bana OİP'im! :)
Karar verdim, fotoğraflı post yapıcam :)
5-10 yıl sonra; vay be! neymişim-ne olmuşum! demek için :)

Ashley ★ dedi ki...

Çocuklu postlar beni dünyadan soğuttu ,yetenekleri bitmek bilmeyen süper harika cocukların anneleri hep blog açmış ve anneme ciddi ciddi bi ara baskı kurdum sen neden bloğunda benden bahsetmiyorsun diye :D nihahaha. Seni seviyorum Oip ama buraları nartık bi tadı yok, :/ hmfsss.

OiP dedi ki...

ah kara kitabım,
kutukafa maceraları çizmeli, çocukları yazmalı, daha çok okumalı yazmalı, haklısın çok haklısın hem de... ben de özlüyorum aslında, yazsam ya o halde :))

Gülçin,
çok iyi anlıyorum, hem nasıl anlıyorum.... uzaktan da olsa gönül almalı, zaman hiç geri gelmiyor malesef. çok sağlıklı ve mutlu günleriniz olsun inşallah. defter kutukafalarını ben de özledim... öperim

Anne Kaleminden,
oldu :D))

Zeynep,
ne güzel, ne mutlu bana. çok teşekkürler,
sevgiler

OiP dedi ki...

Tuppence,
ayh şımartıyorsunuz beni ama. yazsak da eski tadı olur mu bilmem? böyle hani takır tukur bodoslama yazmayı özledim aslında. seni okumayı da...
öpdüm (blogcu türkçesi:)

Benden Bizden,
ben de seni ben de seni!!!
allahhhh!

Sittirella,
posta ne hacet şekerim, aç bak 2000 yılı fotolarını. bi büyük iç üstüne :)) offf offf....

Ashley,
aman yoksa da yaziciyim, varsa da yaziciyim :))
annenin yaznmasına gerek yok, sen hepimizin fıstığısın:))

balkan.aslıhan dedi ki...

ben, gizli saklı izleyici
hani şu yorum bırakmayıp, gizli gizli okuyup kıkırdayan, rakamlarda var olan ama sesini duyurmayanım... İşte şimdi merhaba demek istedim. MERHABA
Çizimlerine, anlatımına, yazılarına bayılıyorum.
Ancak bu çizimde can simidi havada asılı duruyor, keşke arkada farklı bir şey olsaydı :)
Ne diyorum ben, boşver seni okumak güzel..
aslıhan balkan