Sayfalar

8 Şubat 2013 Cuma

Gezer terliklerim nerde?

Ne arsız 40'mış bu bilmem?
Pek havalı geldi ama sonra çıktı foyası ortaya.
Nasıl mı, anlatayım.

Havası hediyesi oldu, bizim bey beni aldı uçurdu İstanbul semalarında. O ne harika bir gündü, ölsem unutmam (ne boş laf değil mi? ölünce nasıl hatırlayacaksak?)

Tam bir sürprizdi. Gidene kadar ne olduğunu söylemedi bana. Böyle şehirden uzaklaşıp, ormana doğru gidince, benim tahmin "hatıra ormanı"na doğru yön değiştirdi (hayal kırıklığı da cabası) fakat pisti görünce bastım çığlığı, inanamadım!

Çocuklarla birlikte bindik; köprüler, Kız Kulesi, tarihi yarımada vs... boydan boya gezdik. Müthişti...

Buyrun Taksim'in hali....
 
Foyası ise geçen hafta belli oldu. Bildiğin kaplıca tatili yaptık. Ovalamalı, keseli, spalı, masajlı, termalli. Ayol adı "SPA Oteli" olunca havalı, "kaplıca" diyince siyatikli teyze tatili oluyormuş.

Afyon'a gittik, suyu falan iyi diye, suyu iyiymiş gerçekten. Otel de iyiydi ama nasıl söylesem profil biraz başkaydı. Yani işin içinde kaplıca, şifa, termal anahtar kelimeleri girince, emmi, yenge, bacanak da bol oluyormuş. Hee ben bunun suyunun şifasını aramam gider saunasına, macera duşuna, masajına bakarım dersen gidersin Sapanca'ya Antalya'ya ama illa minerali bol olsun dersen işin rengi bu.

Çok dinlenip, çok pembeleştiğimiz bir tatil oldu. Ama 2 gün daha kalaydık, gıdıdan bağlamalı, gezer terlikli bir Oip'e dönüşebilirdim.

Şifa bulmaya gittiğimiz tatilden artı ikişer kiloyla dönmüş olmamız da cabası. Dedik ki "aslında işletmeciler akıl edip odalara tartı koysa, bak bakalım ölesiye yiyor mu misafirler"

Böyleyken böyle. Havasıyla, civasıyla kırkın ilk günleri böyle geçiyor. Sen neler yapıyorsun iyi  misin? :))

12 yorum:

kara kitap dedi ki...

iyiyiz be oip'im. ne olsun işte.iş güç, ev, çoluk çocuk yuvarlanıp gidiyoruz. güzel başladı 40'lı yaşların gerçek anlamda havalara uçtun. hep öyle olsun, mutlulukla devam etsin.

OiP dedi ki...

amin hepimize inşallah.
güzel haberlerinizi alalım hep :))
öperim çok

Sittirella dedi ki...

Ben de iyiyim canım benim :)
Havalar buz burda; kar atıştırıyor ara ara...soğuk hala tokat gibi çarpıyor dışarı adım attığımızda, ağzımıza-burnumuza :)
Ne güzel geldi 40'ların, imrendim sana...dilerim ben de 40'larıma böyle bi' giriş yapabilirim.
SPA...pek havalı be :D
Cumhuriyet sucuğu da yemişsindir sen bol bol :)
Kaymakları götürmüşsündür...
Oh mis! :)
Bekliyoruz sabunlu, peştemalli kutukafaları, eminim bol malzeme toplamışsındır :)
Öperim!

Selen dedi ki...

Iydir, n'olsun. Benim 40'a da bir ay kaldi, oyle suursuz bir sekilde geciriyorum gunlerimi. tek tesellisi 40 yasima, tartida en son 29 yasindayken gormus oldugum kiloda girecek olmam sanirim, hehe

Benden Bizden dedi ki...

İyiyim be Oipcim, bildiğin gibi işte :) Buralara gelemediniz, üzüldüm ama mutlaka bekliyorum. Bir fırsat yarat, şu 40'lı yaşları canlı canlı göreyim :) Kaplıca seçimi çok isabetli olmuş, değişik ortamlarda bulunmak iyidir :) Güzel başlayan yaşın hep güzellikler getirsin. Öptüm ;)

Gulcin dedi ki...

OIP bak en azindan o teyzelerim amcalarin turkiyede mayolariyla geziyorlar kaplicada falan. burada o da yasak. tam bir travma :)bir de bunu dusun :)

Istanbul kanatlarimin altinda hediyesine bayildim! sahane :)

Hep oyle mutluluktan havalarda gecsin 40 o vakit :)

kuzunun annesi dedi ki...

Ahahaha , haminne mode on

nohut oda dedi ki...

geziyi an be an takip ettik..cok güzeldi pek heveslendik imrendik hatta kocalara cemkirdik:))
ayrıntıları istelim nerede nasıl kaça yapılıyor bu iş gerçi sizde hediyenin fiyatını soramazsınız ama..

OiP dedi ki...

ellam,
yedim valla. sucuğunu da yedim, kaymağını da, ekmek kadayıfını ve lokumunu da yedim. +2 kilo nasıl alındı sanıyorsun sen? :)) malzeme dersen bavullar dolusu :))

Selen,
oyyy sen beni kıskançlıktan öldürmek mi istiyorsun :(( şu anda sadece bir bacağı 29 yaşındaki kilo olan biri olarak ağlamk istiyorum... ühhhüüü ühhüüü


Benden bizden,
50 olmadan geliciyim sana. yok yok 45 :))
öperim

Gülçin,
ya neresi orası öyle:(( töbe töbe...

Kuzunun Annesi,
aynen evet valla:))

Nohut Oda,
ya valla sorulmaz dedi söylemedi. internetten, tur sitelerinden falan bulursunuz sanırsam:)) sevgiler

Mabel Pixi dedi ki...

gıdıdan bağlamalı gezer terlikli oip tespiti muhteşem hahahahahah hala gülüyorum :))))))

Mor Bisikletçi dedi ki...

:))) Süper olmuş hediye ve de tatil. Gezer terlikli OIP'e cok guldum :)))

Nesrin dedi ki...

:) iyiyz teşekkürler .sen nasılsın ?? taksimin bu haline çok üzüldüm gerçekten hiç iyi gözükmüyor. ölsemde unutmam yorumuna da çok güldüm bazen çok enteresan laflarımız var :)