Sayfalar

18 Mart 2013 Pazartesi

Çok sinirlendiğimde ben - 2

 
ilk karikatür ise burda

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Aynı ben ama gerı verme kısmı olmadan... Utangacım cok :(

Sevgi dedi ki...

Nasil geri veriyorsunuz? İade alıyorlar mı?

bolkepce dedi ki...

Hahhaa :)) İki beden küçük ha? :)
Burnumdan soluya soluya yürürüm ben, yetişebilen olimpiyata girer :)

Sittirella dedi ki...

Bu 'Aman bi' beden küçük olsun, iki-üç kilo verdim mi fıstık gibi olur, nasılsa kilo vericem' olayı çok tehlikeli OİP'im :)
Bütçeye zarar, psikolojiye zarar :)
Ben de sinirlendiğimde soluğu alışverişte alırım. Aynı el kreminden 6 tane almışlığım var, artık n'apıcaksam 6 tüp kremi! :)))
Sinirlenmesek alışveriş yapacağımız yok, boş ver, iyi oluyor demek ki arada sinirlenmek :))

*SİMONE* dedi ki...

ahahaha ilahi oyip yaaa :)bende sinirlendiğimde seni okuyorum geçiyor :)

Kübra dedi ki...

:):)Bayıldım Twitter da paylaşabilirmiyim?:)

OiP dedi ki...

Tabiki :))