Sayfalar

3 Nisan 2013 Çarşamba

kozmetik aşkı


8 yorum:

bveç dedi ki...

İlk üç kutu ben!!! Ama sonrası da aynen üçüncü kutu gibi devam eder ;))

Bayılıyorum sana!!! Çizdiğin için teşekkürler :)

Hayaller Atolyesi dedi ki...

Net anlatım :) temiz çizim :)

Sittirella dedi ki...

Yannız değilmişim meğersem! :)
Özellikle vücut kremlerinde çok yaşarım bunu; antiselülüt-antieycing gibi tüm anti'n-kuntin ürünlerle olan ilişkim budur :)))

hulyaca dedi ki...

yaa daha geçen ay bayıldım bi ton para ama akıbeti aynen öyle olcak gibi
hem sahi ne kadar işe yarayacaktı ki :)

Benden Bizden dedi ki...

Ev krem mezarlığına döndü bir görsen :)

Pratik Anne dedi ki...

Uber super bir tespit. Allahtan alnimin tam ortasinda, kaslarimin arasinda dehset bir cizgi var. o yuzden artik hic usenmeden ve unutmadan surunuyorum. Ama makyaj yaptigim gunler (evden calisan biri olarak cok nadir), illa ki usenip makyajla yatiyorum. Nedendir bilinmez. :P

Gulcin dedi ki...

su kremlerin fisfislisini icat etseler biraz daha fazla kullanacagim da simdi aynen boyle :)

OiP dedi ki...

Bveç,
Senden yana hiç terddütüm yoktu zaten :))
Kozmetik sınıfının en başarılı öğrencisi :)

Hayaller Atölyesi
:) teşekkürler

Sittirella,
Tabi canım, hele form veren selülit kiremleri yok mu, benim de uzmanlığım onlar :)

Hülyaca ve Benden Bizden,
bazen eski de olsa kıyıp atamıyorum, ucundan sürüp deniyorum bozulmuş mu diye :))

Burcu,
demek içgüdüsel bişey çıkarmadan yatma isteği :) kesinlikle ıdı bıdı sıkıcı bir iş şu makyaj...

Gülçin,
o da iyi fikir :))