Sayfalar

12 Nisan 2013 Cuma

nerdesiniz - 21


26 yorum:

Karadut dedi ki...

Burdayıııım! :))
(hanımeli belki de bu yüzden en sevdiğim çiçeklerdenir)

plndrkn dedi ki...

burdayım! :))

ZeyneP dedi ki...

Burdayım ve aynısını 1 yaşındaki kızımın yapmasına engel olmaya çalışıyorum :P

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

burdayım :) facebookta paylaşabilirmiyim lüüüüüttffeeeennn :D

bolkepce dedi ki...

Ben de ben dee :)
Hanımellerinin ballarını lüplettim :)

ddp dedi ki...

bende varım:)))

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

işte geldim burdayım, ben bu gereksiz işte ustayım:)

senayc dedi ki...

Ben de buradayım:)

Gulcin dedi ki...

ben de buradayim :)

OiP dedi ki...

deniz,
facebook.com/kutukafa adresinden paylaşabilirsin.

semmma dedi ki...

burdayım ve şu an mantıklı bi insan olmama sebebimin zamanında emdiğim balların beyin hücrelerimi birbirine yapıştırması olduğunu hayretle farketmiş bulunuyorum..

Handan dedi ki...

Hanımeli, ballıbaba hüpletip bol miktarda da mor salkım yemişliğim vardır :)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

ben de burdayım :))

Selen dedi ki...

Ben de epeyce ballıbaba yemiştim zamanında :P

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Burdayıımm :) Bahçeye oynamaya iner yakalamaç ve saklambaç sonralarında yerdik :)

aileBiz dedi ki...

:)

Hayaller Atolyesi dedi ki...

nam nam ne lezzetliydi o sarmaşıklar hanımelleri

JG dedi ki...

BURDAYIMMMM ve gitmeye niyetim yok!:)

Burcu Baser dedi ki...

Ben de burdayim oipim

Esra Deniz dedi ki...

Ben de buradayım, tam da beni çizmişsiniz :)

Ashley ★ dedi ki...

ehueheuheu :D bende yapmıştım

Özlemaki dedi ki...

nihayet burdayımmmmm
Özlemaki artık mevcut!

Defne Soysal dedi ki...

Önce ballı baba sonra hanımeli en favorilerim

filiz etli dedi ki...

İşte o benim ve hala buradayım :)

turkuaz kıyılar dedi ki...

Bahçelerin içinde büyüdük biz.
Bende burdayım:)

Şenay dedi ki...

ben de bir kutu kafayım:) bu bi de bana ortanca yaprağından sarma yapmayı da hatırlattı nedense :))