Sayfalar

25 Aralık 2013 Çarşamba

aynanın önü


8 yorum:

Sittirella dedi ki...

Artar ki ne artar :)))

anne kaleminden dedi ki...

hahahaaa çok doğruu :))

Pınar Onaran Altin dedi ki...

ben yasa rağmen hala 20'ler gibi taklıyorum, sonum hayırlara çıka :)

Gulcin dedi ki...

Ve cope giden miktar azalir :)

ezgikelesillustration dedi ki...

oiiiip devamını da görmek istiyosss gülmemiz yarım kaldı :DD

Gamlı Baykuş dedi ki...

Oip'cim, bu çizimlerini topladığın bir kitap çıkarmayı düşündün mü? Hayır ben matbaa sahibi olsam sana çok iyi bir teklif ile geleceğim ama züğürt bir özel üniversite okutmanı olarak sana sadece bir temennimi iletiyorum. Böylece ne zaman canım isterse açıp açıp kutukafaya bakabilirim. Ne dersin?
Sevgiler

mnim dedi ki...

:)))
Süper tespit yine.
Benden de bir tespit: 80'lerde mavi kutulu nivea'ya dönüş...

zerrin gönlüaçık dedi ki...

Tek kelime ile mükemmelsiniz tek kelime ile. :)
Daha güzeli olamazdı. Bu bloga her baktığımda keyifle okuduğum bir kitap gibi devam ediyorum. Ellerinize sağlık emeğinize sağlık.